30.18
   K 21


    Karjalainen, Toni-Matti.
    Semantic transformation in design : Communicating strategic brand identity through product design references / T. M. Karjalainen ; University of Art and Design Helsinki. - Jyvaskyla : Gummerus kirjapaino Oy, 2006. - 271 p. : ill. - Bibliogr.: p. 258. - ISBN 951-558-156-7
Перевод заглавия: Семантическая трансформация в дизайне: коммуникационный стратегический бренд, узнаваемый через упоминание дизайна продукта
    Содержание:
Introduction . - P .7-18
Strategic brand and design representations . - P .19-70
Approach used for researching semantic transformation in design . - P .71-100
Designing Revolution - Volvo case . - P .101-146
Definitely yours - Nokia case . - P .147-180
Safe shoulders and personal faces - brand references in product design . - P .181-242
Conclusions . - P .243-257
ББК 30.18
~РУБ 30.18

Рубрики: Техника. Технические науки

   Техническая эстетика


Кл.слова (ненормированные):
семантические трансформации -- теория дизайна -- брендинг
Аннотация: Изменение формы продукта в зависимости от ориентации на тип потребителя.
Экземпляры всего: 1
ИНО (1)
Свободны: ИНО (1)