K 21 Karjalainen, Toni-Matti. Semantic transformation in design : Communicating strategic brand identity through product design references / T. M. Karjalainen ; University of Art and Design Helsinki. - Jyvaskyla : Gummerus kirjapaino Oy, 2006. - 271 p. : ill. - Bibliogr.: p. 258. - ISBN 951-558-156-7 Перевод заглавия: Семантическая трансформация в дизайне: коммуникационный стратегический бренд, узнаваемый через упоминание дизайна продукта Содержание: Introduction . - P .7-18 Strategic brand and design representations . - P .19-70 Approach used for researching semantic transformation in design . - P .71-100 Designing Revolution - Volvo case . - P .101-146 Definitely yours - Nokia case . - P .147-180 Safe shoulders and personal faces - brand references in product design . - P .181-242 Conclusions . - P .243-257 ~РУБ 30.18 Рубрики: Техника. Технические науки Техническая эстетика Кл.слова (ненормированные): семантические трансформации -- теория дизайна -- брендинг Аннотация: Изменение формы продукта в зависимости от ориентации на тип потребителя. Экземпляры всего: 1 ИНО (1) Свободны: ИНО (1) |